18 Aralık 2011 Pazar

parça parça...

ve şimdi çok geçtir vakit.
kimse aramaz, yoktur.
kim bulsa zaten sahibi yok;
alır götürür.

kayıp bir sevda.
ikinci el.
antolojik ve biraz semfonik..
bir ama gözleri ile arayan
aciz biraz ve sefil
oysa bulmaya aramak;
hep öyle değil midir?...

şiir söylerim.
ezberim hep kıt; hep geçişken anlarım.
varmış gibi, soğuğa nefesimin dumanı ile:
geçmiş zamanların ulaşılmazlarını üflerim.
bir rüzgar daha geceye
ve ben yıldızları titretirim;
yalnız ben, yalnız...

şimdi bir tophane aşığı:
bursa ışıl ışıl.
ve doğalgaz pahalı, soba şalı üstü;
de sen bilmezsin bu dağ şehrini..
ben de bilme diye ithal seviyorum ya seni.
yokluğunla dolaşıyorum her yerini
yada şimdi gibi dolaşmıyorum.
çözülmüyor yorgun yalnızlık,
hele ki böyle yağmurda; ıslak...
böbreğim ağlıyor, boşalttığı şimdi; hep sensiz anılar.
neyse...

sus kadın.
sus.
sustukça sıra sana gelecek işte.
sus.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Özlenmiştir yazılar ve hala okunur....

Şiir müsvettesi dedi ki...

okundukça kalemim sivriliyor zaten. yoksa tek dersten kalırım :)