28 Aralık 2011 Çarşamba

kanepe düşünün eve kaçan sabahı...

ve üstüme gelirdin:
-sevmek bir kuduz rüya...
uykular haram, uyuyamazdım yanında.
cennet bir süre sonra yanımdan gitti.
zebani düşlerim ve uykusuzum şimdi.
bir sabahı, bir gecesi kayıp
ben tanyeri kırmızı gözlerim var
her sabah gece doğuyor günüme sayıp.

sen ise bir melek; cennet ararken
ben ısıtıyorum şimdi cehenemimle
sen biraz daha mutlu ol diye;
sırf bana kızarken, daha ağlama diye.
sana borç 'ben' mutluluklar
hesap açık, kansızım; anemik veresiye
sebil sana biraz daha umut
ben tükenirken, şimdiden bitik seneye...

hadi gül oyna, daha sert basa basa.
bağrım açık, temizdir göğsüm
biraz daha batır sivri topuklarını.
anlamadıkça daha güzel herşey oysa
sükun lazım ikimize; dinlenmek biraz bana
sustuğumu dinlemek de sana...

oysa ne güzel bir sabahı değil mi bu düşün,
uykular anonim, uyanmak kaybettircek, bunu düşün
zor olacak gittiğin mantık kapısından; yeniden dönüşün.


Hiç yorum yok: