31 Temmuz 2013 Çarşamba

yok olan bir tam'ın yarımlık acısı

ağladım
güler gibi
kahkaha atar gibi
tutamaz gibi
ciğerim çalkalanır gibi
çıkacak benden böyle bu acı
yavaş yavaş
acı acı...

bitmeyecek biliyorum bu acı
ama bitmesin;
hep acısın da istiyorum.
rüyamda görürüm yine babamı.
gitmez belki bu sefer...
cismi kayar gök yüzümden
bir acı parlar bu sefer ciğerlerimde.
özlediğimde gelsin.
her gece karanlığa o varmış gibi kara koynuna uzanıyorum ben...
yalnızlaştıkça sivrilsin acısı diye susuyorum
konuşmuyorum
acı bir ninni gibi gözlerimi yumuyorum
böyle acıyor işte
her acı başka
sancısı başka
bu da böyle vuruyor işte...

geceme yıldız yağsın.
ay ışığı sızsın
gün geçtikçe ben sızacağım toprağa.

bir yudum su içti elimizden son günü;
işte o su kadar yakınız
ama buharlaştık
mutlaka yağacağız
mutlaka...
cennete yağacağız
maviliklerden güzelliklere
acıları damıtıp güleceğiz
bir yudum su kadar...

Hiç yorum yok: