26 Aralık 2012 Çarşamba

gelecek yağmurun kokusu

yere göğe sığamıyorum. parça parça oluyor gökyüzü. bazen ithal, bazen ithal ikameci mutluluklar, sahte sanki, elden düşme.. sorarsan, yaşıyor insan. bir ordu sürüyor gibi de hissediyorum, bir ordunun neferi gibi, ilk ölecek ve tek ölecek ben'miş gibi. birden fazla insana ben ve tek başına yine ben, gidip gelirken ben, kalabalıktaki yalnız ben, tek başına kalan da ben, bol salyalı gülen de ben, ağla'ya'mayan da ben... hepsi ben, en çok ben, en az da ben. ne güzel.

şikayet yok, ey okuyan. okunmayan kendime, sadece bir dilekçe hayattan yada sen seç, ben hayata dilekçeyim, pulsuz; çulsuz. koşarken yorulur ya insan, koşmadım ya, neden olduğunu bilemeden yorgunum. maç bitmedi oysa, ama bugün dokunsa yağacak tiynetteyim.








p.s.:boşver yansın içim, dağlansın. acıdıkça, acı kanıksanacak, biliyorum. ağlıyorsam hala, böyle bu acı az ve müstehak.